grattis knådis baby!


Hela nio år idag plutten, älskar dig! <3

Imorse lyckades jag tappa bort mina nycklar. Eller, det spökar rättare sagt. Jag letade i min soffan fyra gånger och sen på den femte gången låg de där. Läskigt. Så jag missade bussen men trots det kom jag nästan inte för sent, deprimerande. Slöjd först då, vi fortsatte på våra kjolar Fay och jag, haha jag tror att min kommer bli sådär om vi nu säger så. Sen lunch, blev MC och sen svenska där alla grupper fick redovisa i halvklass FÖRUTOM min som skulle redovisa inför alla. Men det gick faktiskt ganska bra iallafall hoppas jag :) och engelskan gick fort den med och sen var dagen slut.

Jag åkte hem till Vera och hela dagen sen dess har spenderats med henne, mysigt värre! Vi har fixat lite på hennes blogg, ätit toast, ätit tacos, ätit tårta och tittat på Idol. Våga inte påstå att vi är tjocka! ;o jag älskar min Vera förresten. <3

Vid matbordet (ja, när vi åt tacos då)
Petra: Linnea, vill du ha mer?
Linnea: Nej tack
Petra: Vera, du då?
Vera: Nej tack, jag är mätt
Petra: Är ni redan mätta? Har ni ätit innan eller?
Linnea: Det beror på hur man ser det
Petra: Jaså?
Vera: Ja, vi var lite hungriga så vi tog en macka
I själva verket hade vi ätit vars två toast ungefär en timme tidigare ;D haha.

Jag, ehmn, borde plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0