i belive in miracles.




Godmorgon, jag har vaknat på väldigt rätt sida idag och det är väldigt gött :D så fort man tittar ut genom fönstret blir man dock lite deprimerad, typ värsta mörka molnen på himmelen. Hur stavas det förresten? Himmelen, himmeln, himlen, himelen, himeln...? Aja, skitsamma. Snart ska jag sticka bort till bussen, skolan idag är dööö. Idrotten pajjar hela dagen, vi har det mellan 11.30 och 12.30, då är man fan hungrig ju. Och sen får vi äta på ps1 och sen ha franska där. Helt läskigt ju. Men vi överlever nog. På matten måste jag iaf va lite seriös, jag gjorde inte så många tal igår för jag och en viss Oliwia satt bredvid varandra och smsade hela lektionen. Upps! :p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0