ibland passar det sig visst. ?



Nu har superviktiga jag kommit hem från ett superviktigt möte! Två grupper har blivit en och lite flyttningar hit och dit men det blir säkert superbra nu, vår grupp kommer att bestå av ungefär 15-16 tjejer tror jag, ganska liten grupp endå men det kommer gå hur bra som helst. :)

Snart ska jag kolla på Idol. ;o det ni, jag ska inte va lika mobbad som jag alltid brukar va ;) men om det är nåt med Idol som är bra så är det ju bara i början ;p så snart ska jag bege mig bort till tv:n för det börjar om sådär några minuter, men som vanligt blir det väl så att det är mest fokus på datorn endå (a)

Oliwia Eriksson, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0