ja... ? :D

Godmorgon alla söta, själv har jag varit vaken nästan 1,5 timme ;) idag blir det en fullspäckad lördag som vanligt nästan, haha :) först GH mellan två och sex, sen hem till Julia och fira henne och sen hem nångång typ ikväll/natt. Och träning imorronbitti. Haha, som det ska va alltså ;) dock har jag lite problem, jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig. Hjälp, någon? Jag tror det kommer sluta med att jag har strumpebyxor iallafall, men man kan ju iallafall försöka variera sig lite ibland? Haha, men vi får se hur det blir ;) och egentligen hade jag velat vara nere vid hamnen nu och kollat på Fay + folk som hoppar trampett, men eftersom jag inte hade någon att åka dit med och jag ska till GH så blev det inte riktigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0