jag kom på nån bra rubrik innan, men jag kommer inte ihåg längre.

Nu har vi precis kommit hem från farmor och jag ska sätta mig och plugga, det blev inte riktigt så innan. Men det visste jag egentligen själv innerst inne ;p så jag ska sitta minst till klockan nio utan att stanna mellan, om jag inte blir klar såklart. Hos farmor iallafall så åt Albin 30 köttbullar ;o jag åt 14, det är med vääldigt mycket men 30, hur sjutton går det ens ner? Mamma tyckte att jag hade lite no life som satt och räknade hur mycket han åt, haha. Sen prinsesstårta och vaniljbullar då, omg. Jag åt nog tre bitar prinsesstårta och en vaniljbulle. Men är man hos farmor så är man, och med tanke på att jag inte äter godis blev det endå mindre än vad det brukar bli. Fast jag satt och krängde vindruvor istället, väldigt många. Och nu måste jag börja med den jävla matten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0