jag saknar min vera. <3



45 dagar till höstlovet
72 dagar till jag fyller år
100 dagar till julavslutningen
106 dagar till julafton
113 dagar till nyår

Eller nåt sånt, om jag har räknat rätt.
72 dagar är inte så himla mycket faktiskt, det är redan 24 dagar sen skolan började och det känns inte som så fruktansvärt mycket. Tiden har gått snabbt samtidigt som den har gått väldigt långsamt.

Jag är uttråkad, som vanligt. Tror faktiskt att jag kan franskan, iallafall nästan. Utan att ha tränat till och med, det räcker tydligen att bara tänka på det lite. Nice.


Kommentarer
Postat av: vera

inga ord kan beskriva dig.

jag älskar dig så jävla mycket!<3<3<3



ps. sjukt fin design, och skitsnygg header :D:D:D

2009-09-11 @ 18:10:29
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0