justitieminister, kiropraktor, kaffebryggare och sånt.


bild på mig och Faysan, vet inte varför ;) för att den är så sjukt fin :o

Jag och Frida har tävling om vem som kan svårast ord via sms, hon är på ett ganska tråkigt kalas. Jag vinner såklart, jag kan sånna helt sjukt svåra ord, det trodde ni inte om mig va? :o vi ska göra en ordbok av alla orden sen, och ni får köpa om ni vill :D fast vissa ord är nog lite påhittade, Frida skrev nyss prislappsillustratör, det kan ju iallafall inte finnas? Och Tjejen-i-Ginatricot-reklamen är inget ord heller. Jag vann. Slut.

Nu ska jag snart äta, min frukost bestod av chips. Hahahah. Jag är sjukt uttråkad och har ont överallt, och sen har jag inte blivit klar med bildbeställandet heller.

Kommentarer
Postat av: faysi

bara för vi e så snyggaa!! ;) <33

2009-09-06 @ 16:30:06
Postat av: Frida

Ofta! Du fett-forlorade ju!!!

2009-09-06 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0