kolla, en bild på en katt. men jag gillar ju inte djur hallå?



JAG DÖR! Min dator är seg och jag har en himla massa plugg till imorgon eftersom jag tyckte det var en fin idé att skita i att göra något igår. Och man ska ju KUNNA all engelskan och kunna berätta om nån himla text som jag knappt har läst (jag fattade iallafall inget) och sen dessutom till råga på allt, svenskaredovisning. Lycka till med betygen Linnea ja. För det kommer ju nog gå bra, det gör det nooooog. Först ska jag iallafall duscha och sen får jag väl sätta igång med helvetet då. För jag har iallafall varit duktig och vatt på fysträning, det var faktiskt kul. Men vi var bara elva stycken. Nu ska jag försöka aktivera mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0