loser.

Veckans jobbigaste dag överlevd, jag kom på att detta bara är min andra riktiga tisdag. I skolan denna terminen då för den som inte fattade det. Sen var det hem, plugg, fysträning och en väldigt rolig sådan. Intervallerna va lättare än vanligt och så :) sen på slutet ställde vi upp som vanligt och så sa vi att det var jobbigt att springa med tjocktröja (dom tvingade oss för att det va så kallt) så sa Sara (vår tränare) att vi kunde springa med en långarmad t-shirt istället, så var det någon som frågade var det var, det är då en vanlig långarmad tröja.
Hanna: Ja men det är ju fortfarande t-shirt för den ser ju också ut som ett T.
Emma: Jahaaaaaaa, är det därför det heter t-shirt? Det fattade ju inte jag! Hahaha.

Och i bilen så pratade jag, Ebba och Vera om djur. Så skulle Ebba berätta något som hon hade sett på tv.
Ebba: Det var en katt som fastnade med benet mellan en mur och en mur, så dom va tvugna att adoptera det.
Linnea och Vera: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nu ska jag in i duschen och sen plugga igen. Blä, det tar livet av mig, seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0