mest för att jag har världens bästa vänner.

Mina föräldrar tjatar att vi ska sticka, haha. Men ett snabbt inlägg till hinner jag med, jag har nyss packat och kommit fram till att den största väskan behövdes. Dock var det täcket som tog störst plats, annars har jag nog inget annat med min förutom sånt vanligt ;) jag har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll så där finns två alternativ. Båda är strumpebyxor-alternativ, som vanligt. Förresten, jag sov med många flätor inatt så mitt hår är helt lockigt, haha. Lite kul faktiskt, men det är ju inte direkt så att jag tänker ha det såhär alltid. Men nu får jag nog dra mig faktiskt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0