niondeseptembertvåtusennio. 090909.



Idag är det onsdag, börja tio-dag. Det tycker vi om! Och de första två timmarna är slöjd dessutom så det är helt skönt. Jag och Fay skulle göra en kjol, typ ballerinakjol med tyll och sånt, och ja. Vi har börjat klippa ut tyg iaf. Och vi har frågat om hjälp ganska många gånger. Det blir säkert fel iallafall. ;p

Ungefär hela lunchrasten gick åt till att platta håret, sminka oss och bla bla bla. Sen hade vi svenska och engelska, eller en halv engelska och sen skolfoto. Aaaaaah!! På klassfotot fick jag sitta ner. Hallå!? Sitta!? Jag har alltid stått enda sen sexårs och nu ska jag plötsligt sitta? Hur fan ska man sitta? Men hon himlans fotografen ville att jag skulle sitta ner PÅ GOLVET. Där går gränsen. Aldrig i livet. Aja. Sen enskilda, och tror ni inte att hon säger: Ja nu för ovanlighetens skull så tar vi klasslistan bakifrån! Detta betyder bara en sak. Att Linnea är först ut. Yeeey. Inte. Jag såg helt äckligt efterbliven ut och jag hoppas att inte en enda människa nånsin ska få se det. En sak var iallafall positivt. Jag fick sluta tidigast av alla i hela klassen. Inte för att det kanske är så positivt egentligen med tanke på att jag måste plugga. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0