one in a million.



Jag kom nyss på att jag börjar inte förrens tio imorgon. Yeeey :D och sen är det ju min lediga dag och den ska spenderas med Vera älskling :* och tänka sig, att Knådisen fyller år imorgon med, längesen man träffade honom :o men jag träffade Agnes idag och det gjorde verkligen min dag, det var bara hej och en kram. Men endå, det är helt sjukt vad jag älskar mina kusiner. 

Tro det eller ej, men jag har pluggat lite. Eller försökt snarare, och det går iallafall en liten bit framåt även om jag avbryter mig själv hela tiden. Det är väldigt mycket tur att jag brukar få in sakerna i skallen ganska fort, annars vet jag inte hur jag hade gjort. Men en sak jag vet är att sista minuten plugg inte är något bra och att jag ska försöka bättra mig.

Kommentarer
Postat av: shiralee

jag är avundsjuk på dig som har så söta kusiner och att du är så bra kompis med dom, och jag är avundsjuk på dom som får ha dig som kusin och pbo bara några gator bort från dig, och jag saknar dig så fruktansvärt mycket, det är inte ens kul att sakna dig, för du vet ibland är det kul när man känner saknad av någon men jag vet att det kommer dröja så länge tills vi ses att det är inte kul alls, inte för 5 öre. jag älskar dig linnea öster och det vet du, du betyder. <3

2009-09-16 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0