si = dh <3 hahaha



Dagen har gått fort som vanligt, jag tror helt serreman att det är nån som har skruvat om hur snabbt sekunderna ska gå? Ja iallafall, ni skulle ha sett vår klass på lunchrasten, hahahahaha. Fy fan vad roligt det var, alla flippade totalt och det var allmänt skoj och Fiona hade vaknat lite på fel sida och det var väldigt roligt det med. Sen hade vi dubbeltimme med Jon. Tänk er den segaste människan på hela jorden och gånga det med hundra. Där har ni vår musiklärare, som hade oss i bild också idag. På musiken höll vi på att somna, sjuuuukt tråkigt.

Efter skolan iallafall blev det stan med Sandra, Frida och Marie, köpte present till Julliiis :D haha, nu blir du allt nyfiken Julia, vavava? Sen stack Frida med tåget och då var det tänkt att vi andra också skulle åka hem men det råkade visst bli en fika på espresso house, upps (a) haha, rätt kul där med faktiskt. Hur blir en liten chailatte till en stor cappuchino? Det undrar jag minsann.

Nu måste jag fixa mig inför friståendeträningen, den börjar ju om en timme :o ojsandå, men jag skriver mer ikväll :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0