snart har du ett inte kul rykte, men det är nästan rätt åt dig.

Tjejerna har åkt till GH nu och jag ligger i sängen, förkyld och ont i huvet så ingen träning för mig idag :( istället blir det plugg, ååh, jag vill träna!

Igår hade vi hur kul som helst, började med att vi fixade mat (tacos) och åt och snackade en massa om olika människor, hahaha. När vi hade tömt alla skålarna, typ en låång stund senare skulle vi sticka och hyra film, men när vi kom utanför dörren kom vi fram till att det regnade ganska mycket och var svinkallt, så vi gick in igen och bakade kladdkaka tittade på någon film som gick på tv och efter det såg vi Crash. Sandra som sov halva filmen fattade mer än mig, haha, jag är sådär smart. Men den var typ helt yr. Jag ska kolla på den och koncentrera mig, men det blir en annan dag. Efter filmerna var klockan kanske ett och vi gick upp och fixade oss och låg och pratade en stund, sen blev det godnatt eftersom vi skulle upp tidigt. Tack för en jättemysig kväll/natt/morgon tjejer, älskar er <3 lägger nog upp någon bild lite senare men jag tog inte jättemånga och de blev inte jättebra.

Nu ska jag börja med min engelskaläxa, 80 glosor som vi ska kunna förklara på engelska, skitsvårt ju. Och jag är inte världens bästa på engelska heller... Jaja, vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, jag gillar rubriken !

you know why !

<3

2009-09-11 @ 22:05:58
URL: http://sijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0