tro på dig själv. hah.


bilder: midsommar


Då har man varit på ännu en träning, haha. Vi dansade inte så mycket fristående utan mest rörelseskolning, längor och lite så, bra enligt mig som inte kan friståendet. Men jag fick faktiskt lära mig början och som Vera sa, det är alltid en början. Just nu är jag glad och har inte lika ont i huvet och halsen längre, skönt!

Imorgon är ju en helvetes-dag, åker hemifrån 08.17 och är inte hemma förrens vid halv tio på kvällen. Och jag vill verkligen att det ska gå bra på träningen! Sen är det snart helg, bara en dag kvar :o veckan har gått sjukt snabbt samtidigt som den har gått vääldigt långsamt hur det nu går ihop. En ganska jobbig vecka har det varit iallafall. Och i helgen har jag inga planer, men familjen skulle iväg lördag kväll så jag kanske ska passa på att ta hit lite kompisar eller något? Vill någon hitta på nåt är det bara att höra av sig :D 

En sak till bara. På söndag ska vi fotas i dräkt till hemsidan, enskilda bilder :o ohnej säger jag bara, söndag morgon klockan tio, vackrare har man nog varit faktiskt. Nu ska jag duscha, måla naglarna och sen hoppa i säng!

P U S S S S S S S S S S S S

Kommentarer
Postat av: Louise

Den bilden från midsommar var ju cool! ;) Gör du sidvolt eller? :D

2009-09-05 @ 10:14:42
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0