ugly.



10.00-11.50. Slöjd. Jag och Fay fortsatte på våra kjolar, det kan bli bra om man har tur men på slutet hade vi inget att göra så vi tänkte göra armband, typ thaiarmband men sen ångrade vi oss och ville bara pärla vanliga armband, men det fick vi inte så då sa vi att vi ska sätta fast dom som dekoration på kjolen, haha, vi får se hur det blir med den saken va. Men nån dag ska vi gå till syaffären och köpa resårband och säga att PS betalar, haha, lycka till :p

11.50-12.50. Lunch. Köttbullar och makaroner, asså helt seriöst på gjorde dom där makaronerna min dag, dom var sjuukt fina och roliga, sen goda med då ju. Sen när jag och Fiona skulle ta mer så va där en spindel i majsen :o så gick vi tillbaka och skulle berätta det.
Fiona: Gissa vad som var i majsen?
Linnea: EN SPINDEL!
Vi kompleterar varandra rätt fint, avslutar varandras meningar och så :) (y)

12.50-14.00. Prov. Konflikter. Omg. Det gick sådär, eller jag vet inte men jag tror att jag kommer få typ VG- om jag har tur. Lite roligt att jag, Fiona och Elin hade skrivit prick samma sista fråga :p

14.05-15.00. Engelska. Blev ju noooog mycket gjort, haha. Rätt chill lektion och sen va dagen redan slut, helt sjukt vad fort det gick.

Nu ska jag plugga isöder hjärnan med NO - blodomloppet. Prov på fredag och det är typ det + redovisningen som blir vårt NO betyg och jag SKA ha MVG så, ja.

Kommentarer
Postat av: fillifjonkan

hhihihihihi bara drf vi är bääääst, hittar spindlar och allt!<333

2009-09-23 @ 20:48:22
URL: http://fionaaa.blogg.se/
Postat av: faay

men söööt bild (y)

men älskar er! och våra kjolar! <3

2009-09-23 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0