på sitt sätt så, ja. men endå. nej.



Halsen = ajaj! :(

Annars har dagen varit nästan FÖR bra, allting har bara varit så som jag ville att det skulle vara och bara allmänt nice! Vi började med matte, okej, typ dagens sämsta. Men jag och Oliwia bytte mobiler :D väldigt trevligt, jag gillar hennes typ mycket. W715 har hon för er som inte vet ;) sen hade vi NO och då satt vi och försökte klura ut saker som blödarsjukan och X och Y kromosomer (stavning?) och det va väldigt komplicerat men sjukt coolt och intressant när vi väl kom fram till hur det var. Sen idrott, friidrott rättare sagt och vi hoppade bara höjd så när man åkte ut fick man göra typ vad man ville och jag och Oliwia lekte på tjockmattan och plinten och hade väldigt skoj :) efter det va det typ världens godaste lunch, jag skojar inte. Schnitzel med potatis och sås, asså vi åt hur mycket som helst. :o haha. Sista lektionen franska, rätt chill :) men palla att ingen kommer ihåg siffrorna? Hahahaha.

Efter skolan blev det en snabb runda på stan, fick byta min tröja till mörkblå istället, den var väl fin den med men det kanske blir att jag köper den i vit också när den kommer in i rätt storlek :) kan visa den mörkblåa imorgon, sen blev det favoritnagellack också, ett rosa wondernail. För mitt gamla tog slut igår!

Både Aprikos och min egen träning gick bra, väldigt roligt på egna träningen idag faktiskt :D körde dubbel upp på ett mattberg med 6 tjockmattor, pass dock men endå. Jag vågade faktiskt.

Imorgon blir det sova länge, killarnas träning och sen kommer Frida, Sandra och Julia hit på kvällen! Puss på det :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0