rubrik?




Stannade hemma från skolan idag, haha kändes ju bäst efter Filips uppmaningar igår ;p men mig gör det ingenting, det är typ megaskönt att slippa va i skolan. Jag gick upp för sådär en timme sen och har inte gjort mycket, förutom ätit fyra rostemackor ;o nästan ikapp Julle ju! Fast inte riktigt, för hon åt fem härromdan.

Dock måste jag plugga lite idag, eller renskriva klassråds protokollet och skicka in det och öva på de dära franska fraserna. Biologiboken ligger i skolan, lyckat Linnea. Men skitsamma, det är till fredag och jag hade tänkt gå till skolan innan dess så, och imorgon har vi skolfoto ;o åånej, vill inte. :| men om vi har tur är jag sjuk då med. Men endå, sista skolfotot vill man endå va med på, jag har aldrig missat ett skolfoto vad jag vet. Jag är lite bumbi.

Förresten, bilder börjar det bli ont om så typ alla är gamla, men skitsamma.

Och med tanke på att det var ungefär en timme sen jag skrev detta och jag fortfarande inte har kommit på en rubrik fick det bli såhär. Iofs har jag inte tänkt så mycket på en rubrik utan läst en massa på Egoinas blogg istället. Underhållande måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: julia

julle <3 mackor

2009-09-08 @ 21:37:04
URL: http://julliiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0