vår klass var utriven ur skolkatalogen på GH. haha. fay! :p



Dagen igår var riktigt nice! På killarnas träning körde vi luftkudde, igen och det var sjukt roligt. Sen kvällen/natten nånting hemma hos Fay var väldigt kul, tack alla! Vi satt typ och pratade hela kvällen och halva natten, jag somnade nångång vid fyra eller lite senare, och sen skulle jag upp och träna igen kvart över åtta. Men det var det värt, lätt!

Jag var på GH helt tidigt så jag gick in till Sandra och hennes gymnaster, hoppade lite luftkudde igen (a) tre dagar luftkudde på rad nu, det ni! Innan dess var det typ... Början av sommaren, och innan dess typ väääldigt länge sen, men det är sjukt roligt ju :D sen tränade jag själv då, det gick faktiskt väldigt bra för mig, jag körde dubbelsalto på en station ner i gropen!! Med pass då men jag vågade, och det är jag riktigt glad för :D tyvärr var det en tjej som landade på nacken (på dubbel till mattberg) och fick åka ambulans :/ hoppas att det inte var så farligt för hon är verkligen en glädjespridare.

Om typ två timmar ska vi åka till farmor och äta, köttbullar med potatis och sås och sen prinsesstårta! Bättre kan det nog inte bli, helt allvarligt. Iallafall prinsesstårta är det bästa som finns. Jag kommer komma hem och må illa, som vanligt. Men nu ska jag försöka jobba lite matte.

Kommentarer
Postat av: fayy

hahah, de va ja som rev ut den när ja hitta skolkatalogen men sen fick nån typ tag i den och sen vet ja inte vad som hände xD <3<3

2009-09-13 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0