all i want to do


hehe mallorca

Jag funderar helt seriöst på att sova snart. Huvudet värker och ögonen
är tunga, fick nog inte riktigt tillräckligt med sömn inatt. Imorgon ska vi
simma (livrädda) och eftersom jag inte har varit med någon av de andra
två gångerna lär jag bli illa tvungen imorgon. Annars väntar den första
mentala träningen på kvällen och sen en galet bra kväll med Vevve och
Hultberg, längtar redan. Galet är mitt nya favoritord för er som inte har
märkt det än. Och på lördag SKA det bli Frida och Julia, sjukt längesen,
jag klarar mig inte en helg till. Och sen på söndag ska jag och Vera följa
med på släktkalas mhm. Gulligt av oss.

Nä men vi hörs när vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0