b i l d e r f r å n m a l l o r c a


Lite såhär såg hotellet (poolen) ut. Kall som satan var den.


Armband i massor på en marknad i en liten stad.


Lite mer hotell (pool)


Osminkat, mittbena och två inbakade flätor är kalasbra.


Jordgubbe. Och moln, då var det kallllt. Så jag har jacka på mig här.


Tjocktröja och dubbla jackor. Inte okej. Vi hade lite roligt iaf.


Palmer på hotellet.


Lite gympa måste alltid finnas. Detta var dock typ det enda på en vecka.


Linnea leker på en lekplats i Palma.


Strand, Palmanova.


På väg hem. Det var tidigt på morgonen och jag var lite trött. Annars
kan vi också konstatera att jag nog äger Sveriges smutsigaste jeans-
tights, jag hade inte räknat med att frysa 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0