been there, done that


typ ett år sen, jag suger på att fota nuförtiden mhm. hinner aldrig.

Helt deprimerande att jag ser precis likadan ut som jag gjorde för ett
år sen egentligen. Förutom att jag har lagt på mig en massa i vikt, det
börjar till och med synas nu = (N) hinner eller orkar inte göra något åt
det för tillfället. Inga ord kan beskriva hur mycket vi har i skolan, aldrig
innan har jag haft så mycket skol-ångest.

Saker som är kvar innan Polen (vi åker måndag v.20):
- provmiddag imorgon
- 40 engelskaglosor imorgon
- nationellt prov i matte torsdag
- läsa 30 sidor andra världskriget fredag
- franska oregelbundna verb fredag
- bokredovsining engelska onsdag v.17
- idrottsprov fredag v.17
- lämna in hk häfte onsdag v.18
- engelskaprov onsdag v.18
- andra världskriget prov/diskussion torsdag v.18
- prov på evolutionen måndag v.19
- lämna in examensarbete onsdag v.19
dessutom kommer vi få en massa fler småläxor och börja på ett
franskaarbete till och kanske göra nationella prov i franska eller no.
WW2, examensarbetet, idrottsprovet och evolutionen är dessutom
sånna riktigt exremt stora saker.

DÖDA OSS LITE TILL VA. Nu ska jag sluta klaga och sätta igång att
plugga. Jag och Frida var lite duktiga innan men vi somnade en liten
stund också. Det regnar dessutom och det suger, jag dog lite innan när
jag gick för det har inte regnat på evigheter och jag hade nästan glömt
bort hur hemskt och deprimerande det är.

Kommentarer
Postat av: aay

JAAAA, jag längtar sååå mycket till allt :D :D :D :D :D

det bästa är att vi har ungefär 14 skoldagar på oss!

åååh älska livet :D

2010-04-20 @ 22:06:52
URL: http://faays.blogg.se/
Postat av: faaay

JAAAA, jag längtar sååå mycket till allt :D :D :D :D :D

det bästa är att vi har ungefär 14 skoldagar på oss!

åååh älska livet :D

2010-04-20 @ 22:07:22
URL: http://faays.blogg.se/
Postat av: Frida

hmm.. vanliga människor somnar nog inte hos sina kompisar! :p haha



Nu är min studieplan full... JAG MENAR FULL! skriver ute där i spiralmarginalen för att få plats med allt... helt sick! ska fan rama in denna veckans uppslag :p <3

2010-04-22 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0