could it be worse?



Haha i skolan idag blev Fay helt förkrossad. Jag kommer inte ihåg varför
hon sa det men jag kommer ihåg att hon gjorde det innan svenskan iaf.
Vi fick reda på provmiddagen, MVG satt fint. Full pott på allt förutom det
upplägget på tallriken, rätt ballt. Efter skolan blev det stan med Vera och
klänningar till avslutning + avslutningsmiddag är ett stort problem. Det
löser väl sig till slut. Vi träffade morfar, fick pengar och fikade mycket mhm.
Det var lite fint det med. Och sen var det möte på Olympia, jaaaa, SoS är
det verkligen. Känns helt rätt, galet bra. Dessutom fick jag reda på att det
var en fördel att ha gått på PS innan och det kändes rätt fint det också.

Annars har jag rätt mycket ångest för att jag inte pluggar och en annan
sak är ganska bull också men Frida och Shiralee är finast och lyssnar, ni
anar inte hur mycket det betyder.

Kommentarer
Postat av: fay

varför blev jag helt förtvivlad :o??

va de inte att det inte fanns volanger på fjånens strumpor? :(<33

2010-04-28 @ 21:16:35
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0