do you know what's worth fighting for?



Igår/inatt/idag blev sjukt bra! Ganska (väldigt) mycket skratt, Grey's
Anatomy, godis och väldigt fint pippisar är en himla bra mix. Tack för
allt tjejer, älskar er! Och bara så alla vet så är Hultberg galet grym på
bilspel, hehe.

Om två timmar ska jag befinna mig på gh som vanligt och sen stannar
jag nog där till nio, och efter det får vi se vad kvällen bjuder på. Jag har
inte bestämt något än men har planer, får se om det kommer funka. :D

Den mentala träningen igår förresten, jag tror att det kommer bli sjukt
bra. Han ledaren hade fått ut mycket mer än vad han trodde av första
gången och det kan ju bara vara positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0