even the good can be a curse


en väldigt liten linnea, typ fem år.

Ännu fyra timmar på gh avklarade. Så fort tiden går när man är där, det
är ju helt galet. Jag tackar och tackar för att Klara är i mitt USM-lag, helt
sjukt vad roligt allt är med henne. Du är en stjärna, jag älskar dig! Fick
titta när Tävling strömmade igenom tumblingvarven inför RM, de skulle ju
bara våga att inte ta medalj nu när Per har lovat att ifall de tar medalj så
ska han ha dräkt och trikåer på våruppvisningen. Lär bli värt att se! Men
annars får jag väl säga att träningen gick bra, vi fick våra platser och jag
står dock längst bak genom hela friståendet förutom den mjuka delen.
Fast jag är fortfartande jätteglad att jag kom med såklart, det gör ju inte
så jättemycket.

Och helgen kommer bli bäst bäst bäst! ALICE! ♥

BTW: Detta är inlägg nummer 700. Hujedamig.

Kommentarer
Postat av: Vendela

OMG, söööööt :D <3

2010-04-26 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0