f ö r s t a t r ä n i n g e n p å l ä n g e



Förutom att jag ligger med lindad fot och att min rygg höll på att gå av
(kändes det som) när jag hoppade trampolin så gick träningen bra! Två
varv som jag stod på första gången till semihårt. Åtta matta/hopp kvar
till USM. Jag kom förresten i lag två med 10 andra från vår grupp och
fem från minielit. Kul kommer det iallafall bli.

Nu ska jag plugga bort hela dagen, evolutionen och första världskriget
har största prioritet eftersom det var det jag inte gjorde (som jag skulle
ha gjort) när vi var borta. På tisdag och onsdag är det utv-samtalsdagar
så då är vi lediga! Eller, hemstudier rättare sagt. Skönt i vilket fall. Hörs
lite senare, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0