h e j d å m i t t h e m


min fot igår, checka blåmärket, det är nog större idag till och med.

Efter skolan idag stack jag hem till Guzze. ♥ fick dock åka hem tidigt
igen eftersom mitt hem inte var klart, men nu är jag färdig och ni anar
inte hur sjukt skönt det är! Budgeten är också klar, det enda i HK-väg
som jag har kvar är att sammanställa några frågor till en text och det
kommer gå fort :)

Vi fick ett papper med 99 förslag på examensarbeten idag. För mig stod
det mellan att skriva om tsunamin eller Knutby-morden. Men jag tror
faktiskt att jag kommer ta Knutby, sjukt intressant och spännande, för
er som inte vet det så ska jag bli polis när jag blir stor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0