it's just a game


ett tag sen, checka grenen i flätan, gulligt ohja.

När jag väntade på bussen idag höll Vevve på att skrämma livet ur mig,
haha, lite roligt, det kan ha gjort min dag lite iallafall. Mattelektionen var
ungefär lika normal som den brukar vara på tisdagar, vilket betyder att
vi inte förstod så mycket och skrattade ganska mycket istället. Jag har
varit med Frida hela dagen och hon ska sova här också, vi pluggar himla
duktigt mhm. Nu ska vi läsa varandras examensarbete och skit. Dessutom
har pollen blivit min fiende precis som vanligt på våren men nu har det
verkligen satt igång på riktigt. Fast det började regna lite och det var bra.
Äh jag bara flummar som vanligt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0