It’s just a rumour and I don’t believe them




Nationella gick himlans bra och det blev en liten spontan tur till stan med
Oliwia på lunchen. Jag fick med mig det på bilderna hem, åååh jag är
galet kär i mina underbara tights, grymmast i världen är de. Dessutom
har jag förmodligen hittat en skolavslutningsklänning som förhoppningsvis
ska inhandlas imorgon eller nästa vecka.  

Efter att vi hade slutat gick jag och Fay till biblioteket och blev experter
på första världskriget och idrottsskiten i 1,5 timme, det var duktigt av oss
minsann. Ikväll ska vi till farmor och äta tusentals köttbullar.

Helgen kommer dessutom att bli grymt bra och Alice kunde flyga hem idag
och är väl hemma imorgon så så allt är bara allmänt kalasbra :D lite senare
tänkte jag visa lite molnbilder från igår, håll utkik! Pussssssssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0