l å n g f r e d a g e n



Det gick fort hem tyckte jag, lite för fort, jag hade gärna suttit på tåget
någon timme till och bara lyssnat på musik och tänkt. Som vanligt har
det varit hur kul som helst i Ystad, jag kollade (eller kanske mest spelade
spel på Vennas iPhone, men kollade lite iaf) på en väldigt grym träning,
sen kvällen och natten tillbringades hos Vendela med henne, Shiralee och
Kristina och en massa gamla gympafilmer och prat. Ni är bra, mhm.

Ikväll ska Vera hjälpa mig att packa och sen blir det väl någon film också,
mysigt. :) och imorgon åker vi till Mallorca, grymt skönt. Hoppas att
mina fräknar vill börja titta fram efter en vecka i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0