m a l l o r c a i g e n

Vadret ar fortfarande sjukt trakigt. Imorgon skulle det forhoppningsvis bli finare men man vet ju aldrig. Jag kommer va lika blek nar jag kommer hem som jag var nar jag akte. Men pa lordag kommer jag hem iaf, ganska skont ska det bli fast det hade varit roligare att kunna sova over med Frida och Julia fast dom skitungarna ska ivag :( jag glomde mina inloggningsuppgifter dar uppe sa jag vet inte om jag kom in pa sos an, far kolla det senare. Pa lordag forresten ska vi aka fran hotellet klockan fem pa morgonen, yeeeey. Puss finisar, saknar er. <3

Kommentarer
Postat av: Oliwia

du har kommit in linnea :) alla som har sökt dit har de & du har bra poäng så ja.. klart du har kommit in :)<3 saknar dig! <3

2010-04-08 @ 17:14:23
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0