m a l l o r c a

1. jag hatar charter
2. jag hatar charter
3. jag hatar charter
4. jag hatar charter
5. ...

Vädret är väldigt onödigt trakigt.
Här finns inget att göra.
Alla chartermänniskor är helt enormt jobbiga.
Det finns ingenting att shoppa, bara fult skit.
Preliminärintagningen har inte kommit upp ännu.
Nu har jag bara 3 min internettid kvar.
Idag har vi akt bil hela dagen.
Jag är sa sjukt träningssugen sa det finns inte.
Fast jag mar daligt och det har jag gjort nu flera dagar.

Shiralee fyller 18 idag, GRATTIS ÄLSKADE! ♥

Kommentarer
Postat av: Shiralee

TACK BÄSTA, saknar dig <3

2010-04-07 @ 21:49:52
Postat av: vera

saknar dig som bara den!

och jag har skrivit ner greys ;) hahah!

familjen hälsar! :)

pusspuss!

2010-04-07 @ 22:51:21
URL: http://veiras.blogg.se/
Postat av: Louise

Naw, Linnéa. :S Bättre i Thialand, huh? ;P <3<3

2010-04-08 @ 12:45:06
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0