s t a n m e d f i o n a d a g



Imorse blev det bråttom så jag fick springa (AJ FOT!) till bussen. Åkte
ner till stan, utvecklingssamtal och för en gångs skull sa jag precis vad
jag tyckte till min mentor (klapp på axeln). Sen gick jag och pappa och
åt thailunch och sen mötte jag upp Fiona och det blev en lång runda i
stan. Fick med mig hem det på bilden, tröja och kjol från Gina, ni vet så
som hon har på de planscherna, jag blev lite kär i det första gången jag
såg det. Färgerna är inte riktigt som de ser ut på bilderna men ja. Tack
för en väldigt mysig dag Fiona! ♥ Fick träffat Guzze lite snabbt också och
nu har jag kommit hem för en liten stund sen. Plugg står på schemat,
en hel massa till och med. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0