t j u g o f y r t i o f e m



Frida jag älskar dig. Tack för idag, väldigt mysigt! Gick på stan en stund,
hittade present till Josse som vi ska till på lördag och sen satte vi oss på
Ebba's och fikade. Och vi båda testade något nytt, helt sjukt.

Sen jag kom hem har det varit plugg igen, inte för att jag har varit mest
effektiv i världen kanske men ja, det går iallafall framåt faktiskt. Om en
kvart är det Grey's :D Vera var här innan men nu är hon hemma för en
massa klabbade, hon och förmodligen Agnes och Molly kommer väl lagom
till att det börjar. Nu ska jag fortsätta liiide. Puss.

Kommentarer
Postat av: fridaaa.

olle jag älskar dig, bästis, du är allt!

<3<3

2010-04-18 @ 18:15:05
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0