-

Om man berättar något för någon, och om det är något lite mer speciellt än bara vanligt bullshit, då hoppas man nog att ingen annan ska få veta det. Men oftast så säger man inte, eller iallafall inte jag, att personen inte får säga det till någon, det gör man bara om det är något väldigt speciellt. Jag tycker det känns så dumt att säga det hela tiden. "Du får inte säga det till någon, lova! Lovar du?" Det är precis som att man inte litar på den andra personen. Men i vissa tillfällen ångrar man efteråt att man inte sa något. När personen berättar vidare det till andra. Och så går det led efter led efter led och till slut vet alldeles för många alldeles för mycket. Jag blir besviken, och tänker att man kanske borde tänka efter lite innan man berättar vidare men samtidigt kan jag komma på mig själv med att göra liknande saker och det skrämmer mig. Det är sånt som jag vill förändra, och som jag ska börja kämpa lite mer med för att klara.


Och sen ville jag bara säga att Oliwia, du är helt underbar. Älskar dig något enormt vännen. ♥

Kommentarer
Postat av: Oliwia

awe, linnea! jag älskar dig, du är en otroligt bra vän, tre år till med dig i skolan kommer bli underbart! :)<33

2010-08-17 @ 21:49:28
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0