bright eyes



Jag och Vera blev lite wild and crazy så vi satte oss på våra cyklar och åkte iväg till Maxi för att handla godis. Sisådär 45 minuter senare var vi hemma igen med ett gott samvete och varsin stor godispåse :) sen har vi varit nere och tagit ner flaggorna och ätit glass, bilder från det kommer imorgon, mest för att jag inte orkar nu. Sålänge får ni nöja er med denna bilden på mig och twiniSandra från stugan, fler kommer kanske någon annan dag, eller inte, vi får se. Efter flaggningen har vi ätit toast, tittat på film, ätit godis och sjungit singstar. Vera, Agnes, Molly, Albin och jag. Imorgon blir förmodligen en trevlig dag, har lite planer men det får ni reda på då. Sov gott alla fina, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0