can really use a wish right now


mhm thailand, i love you

Kom hem för några timmar sen och det har verkligen varit HELGALET. Sjukt roligt, mysigt, underbart, och en massa andra ord. TUSEN MILJONER TACK för allt tjejer, bilder kommer senare. Det blev inga kärleksbrev så jag blev lite ledsen men vi har spelat en massa spel, pratat och lekt med mina nya bästisar. Det är två katter som heter Drutten och Oskar :)

Om en timme ska jag och Vera sticka till HK och hyra en film och sen blir det DN-galan och efter det ska vi då se filmen. Egentligen skulle jag ju ha tränat men det fick jag inte nej. Kan jag inte träna på måndag kommer jag förmodligen göra det iallafall. Och sen längtar jag som bara den tills tisdag eller onsdag när Shiralee kommer, mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0