don't stop me now


bakken med Hedvig, Hugo och Albin 2007 (?)

Nu har Shiralee åkt. Det är så tomt, det var mindre än en timme sen hon åkte men endå så saknar jag henne så mycket redan. För när man har umgåts konstant i ungefär 3,5 dygn så blir det så konstigt att inte träffas mer, och när man dessutom bor så långt ifrån varandra så man inte vet när det blir av att man träffas nästa gång. Ofta så går det ungefär två månader mellan gångerna vi träffas, det kommer jag inte stå ut med fler gånger. När man känner att man verkligen har någon som man kan berätta precis allt för och vara 100 procent ärlig mot hela tiden, då räcker det inte att träffas så sällan. Tack tack tusen tack för allt bv.


Dessa dagarna har iallafall varit sjukt underbara. Vi har hunnit med massor men samtidigt har vi inte gjort så mycket, det har bara varit skönt att ta det lugnt och prata och så. Igår blev det Bakken och vi var nio barn, det var så sjukt roligt. En av årets bästa dagar, lätt, det tackar jag alla som var med för! ♥ Nu ska jag packa, för klockan två ska jag befinna mig på GH och stanna där i 25 timmar. Vi hörs imorgon, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0