i need you more than ever



Vaknade för ungefär en timme sen och tänkte att oj, vad tidigt att vakna klockan tio. Men sen kom jag på att jag endå hade sovit i nio timmar och då kändes det ganska okej. Just nu håller jag på att måla naglarna, om några timmar ska jag hem till Gustaf och ikväll ska jag till GH för första gången på evigheter och jag kan inte låta bli att längta lite. Håll tummarna för att jag kan träna! Och en annan sak att hålla tummarna för är Fiona som har pajjat sitt knä igår, hoppas att det inte är så farligt och krya på dig snutti! ♥ Imorgon kommer förmodligen och förhoppningsvis världens finaste människa hit och stannar till på lördag, mhm i love you Shiralee det vet du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0