if i only could


innan bakken

Så idag har jag varit på Ullared för första gången i mitt liv. Där var helt sjukt. Ganska lite folk endå men så extremt mycket grejer och allt var så himla billigt. Jag handlade för 1008 kr, och då var det ganska mycket som inte var till mig själv också men för det fick jag massor även fast jag knappt kommer ihåg det nu. Men jag är väldigt nöjd!

Om en timme och 20 minuter ska jag åka iväg till den första redskapsträningen på fem veckor och det känns lite konstigt. På ett sätt känns det som att det var bara några dagar sen den där träningen, men samtidigt känns det också som att det var hur längesen som helst. Det ska bli roligt i vilket fall men jag är lite nervös. I och för sig har jag hoppat lite trampolin sen dess, men det var en gång i ungefär en kvart så det räknas inte riktigt.

Äh, NU: uppackning och sen tänkte jag börja packa inför helgen. En hel helg till på GH väntar men denna ska det bli massor med träning! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för dagen, den var nice ;)

2010-08-21 @ 21:47:22
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0