i'll carry this flag



Dagen började på Väla med Oliwia och det var mycket trevligt, jag fick med mig en bikini, ett armband och ett totteband hem, väldigt billigt dessutom så tummen upp för det! Och tack för några mysiga timmar Oliwia, det ska bli sjukt härligt med tre år till med dig!
 
Efteråt stack jag hem till Frida och vi började planera vår resa! När jag tar studenten eller lite efter ska vi två ut på en långresa och vi började skriva upp lite till vilka länder vi vill åka till, vad vi vill göra osv. Änsålänge vill vi åka till Sydostasien och Australien men det hinner säkert ändras, hihi.

Nu ikväll efter mina duktiga tjejers träning så har Vera varit här och vi tittade på Låt den rätte komma in. Har för mig att jag har rekomenderat den innan men jag gör det igen för den är väldigt sevärd! Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag, sötnosen på bilden och hennes storasyster till ULLARED! Första gången för mig så det ska bli tur och sen på kvällen väntar träning. Vi hörs när vi hörs, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0