it was just a dream




oliwias bilder

TACK FÖR EN GRYM DAG IGÅR! Lite regn, lite folk, ganska mycket tåg, massa karuseller och massa skratt med fina människor gjorde gårdagen helt underbar!

- Vi åkte Balder mitt i ett spöregn och det gjorde sjukt ont i ansiktet så jag och Oliwia satt och höll för det, haha.
- Vi började prata med två random människor på tåget. De hette Jesper och Sebastian.
- Vi tittade på 3D grej och jag somnade.
- Vi sjöng en massa och ganska högt så folk tyckte nog vi var normala.
Och en maaassa annat, jag hade riktigt riktigt roligt! Och så skickar vi en liten tanke till Fiona som inte kunde följa med pga sitt knä. Hoppas att det blir bättre snart! ♥

Idag åt vi megabrunch med pannkakor och micromackor och hela köret. Sen åkte jag hem till Julia och hon har en väldigt söt vov. Vi har tagit det lite lugnt och sen gick vi hem till Sandra och fick träffa världens sötaste lilla kille, Sebastian är så sjukt härlig så det finns inte. Nu har vi tre varit nere i stan och ätit kinamat, mumsigt! Ikväll händer absolut ingenting och det ska bli skönt. Fler inlägg kommer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0