it's so clear to me



Tror att jag är klar med packningen inför lägret - en stor fullproppad bag, liggunderlag utanför plus en ryggsäck. Pjooh, men med tanke på det dåliga vädret så känns det ganska bra att ha lite i reserv. Önskar att vädret kunde vara som det var på bilden, tredje juni är den tagen och då var det världens högsommar. Men vi får väl göra det bästa av situationen, jag tror att vi kommer ha roligt iallafall. MEN nu kommer jag vara mobilfri fram tills jag kommer hem i och med vädret plus att det inte finns någon täckning där vi ska vara... Får se om jag skriver något mer ikväll eller imorgon bitti, annars hörs vi på torsdag! Ha det fint för nu ska jag titta på fångarna på fortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0