i've got a soul




Sista festivaldagen igår blev också den roligaste, precis som det ska vara alltså! Först åkte jag ner och mötte Fiona, vi stack och mötte Johan, sen åkte vi ner i stan igen och åt och då kom Lukas, sen gick vi runt en liten stund och sen kom Sandra, Julia och Lina så då gick jag med dem och kollade när Marie åkte Booster. Sen var det Timbuktu och efter det gick vi runt en liten stund och sen gick jag till FF och dem lite, sen till SJL igen och då var Philip och Max också med. Och jag och Julia dansade till Timo Räisänen och sen gick vi en liten sväng innan vi åkte hem. Sandra har sovit här och hon åkte precis och jag är trött som bara den men nu ska jag sätta mig och göra lite armband och sen är det kalas hos Susanne. Vi hörs senare, pussssssspuss.

Kommentarer
Postat av: linn (:

så söt du e syster (v. <3

2010-08-01 @ 16:17:11
Postat av: shiralee

du är såsåsåsåsåsåsåsååååå fin!

love you <3

2010-08-01 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0