jag sa inte förlåt, jag sa ingenting, vad skulle det tjäna till?



Har precis lämnat in min mobil eftersom den klyddar som bara den och så länge får jag ha denna skönheten, lovely. Den är kass på nästan alla sätt och vis men det funkar att skicka sms och det är två veckor det handlar om så jag hoppas på att överleva den tiden.

Iallafall - efter skolan stack jag och Oliwia ner i stan och fixade lite, sen blev det en fika på Ebbas med Fay, Fiona och Sandra. Pratade lite om våra nya skolor osv, och sen cyklade jag med Vera hem. Vi har kommit fram till att det gula man cyklar på när man cyklar på gatan i korsningar är awesome och det har varit ett hett samtalsämne idag, både imorse och i eftermiddags, hehe. Nu ska jag ta tag i lite pluggande tänkte jag, men vi hörs senare. Pussssss! (hehe kul för er som vet vad det betyder)

PS. Jag har spräckt mina byxor idag, för första gången någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0