och världen förtjänar inte dig, du är det finaste jag vet, när allt annat är falskt och fel


vet att ni har sett den innan, men jag lite älskar den fortfarande

Nu har jag varit duktig och gjort båda mina läxor som jag har fått hitintills, en i franska och en i sos! Kan inte påstå att jag behövde överanstränga mig heller, haha. Ikväll ska jag göra absolut ingenting, kanske till och med ska försöka sova tidigt som bara den faktiskt. Imorgon efter skolan ska jag kanske träffa Alice en stund innan träningen och prata lite, annars ingenting (träna).

f-e-m månader idag, you are beautiful. gustaf ♥ linnea

Kommentarer
Postat av: Cissi

grattis till fem månader!

saknar dig!(L)

2010-08-30 @ 21:52:08
URL: http://ceciliaalind.blogg.se/
Postat av: din extremt heftiga pojkvän :)

5 e rätt mycket - älskar dig<3

2010-09-04 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0