on and on



Hej mina kära vänner. Har precis kommit hem från en dansträning men vi har inget fristående så vi dansar vår juluppvisningsdans och nu sitter jag och pratar med Fiona på Skype, jag gillar den uppfinningen, det är nice.

Idag efter skolan gick jag och Oliwia ner och hälsade på PS, det var väldigt kul faktiskt att träffa en massa lärare, man saknar det endå väldigt mycket när man väl går runt i korridorerna och träffar lärarna, där är man verkligen helt trygg och kan allt om allt! Sen träffade jag Alice och vi gick runt lite på stan och pratade lite och så, det behövdes så det var bra :) sen träning då, och nu hemma. Puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, det var kul ;)

2010-09-05 @ 11:38:01
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0