so come on



Ändrade planer för kvällen, istället för kräftskiva blir det film och mys med dessa fina tjejerna om en liten stund! Trevligt värre, och träningen gick riktigt bra idag måste jag säga så humöret är på topp! :D träningsvärken börjar redan smyga sig på också, så vi får se hur kroppen mår imorgon.

Idag har jag både vunnit och förlorat, men det känns ganska bra iallafall. Jag vann över mig själv och känslan efter det var helt enorm, det var så skönt att lyckas. Och jag förlorade över dig, men det gör ingenting. Ingen är perfekt, varken du eller jag.


Kommentarer
Postat av: julia.

snacka om att man kommer ha träningsvärk imorgon! ;s

hahaha, :p<3<3

2010-08-28 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0