all i want to do


hey honey, imorgon börjar vi förhoppningsvis i samma klass! HELLO SOS!

Är trött i både kropp och huvud efter lägret. Det har gått lite upp och ner som det alltid gör men i det stora hela har det varit bra. Jag har haft sjukt roligt med Hultberg och Hanna så det är dem jag får tacka för att helgen blev vad den blev. Vi var tysta ungefär två timmar efter det att vi skulle ha sovit men det var riktigt kul fast vi saknade resten av våra pippisar. Så vi ringde dem, haha. Nu är jag iallafall HELT slut och imorgon kommer jag troligtvis inte kunna röra mig.

Och på tal om imorgon, vi börjar skolan. Sick, men sommarlovet har varit grymt och jag har hunnit med massor även om det finns väldigt många fler man hade velat hinna vara mer med. Som vanligt. Men det ska bli sjukt kul med nya människor, ny klass, ny skola och nya ämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0