-

- Men tänk inte så mycket då. Tänk bara på att du ska köra.
Lättare sagt än gjort. När jag hänger upp mig på sånna små saker och när hjärnan leker tvärtomspråk och det gör så att ingenting funkar så vet jag inte vad jag ska ta mig till för att kunna köra igen. Det är så hemskt frustrerande, och därför blir jag ledsen. Det händer nästan varje träning och det är skit. Varje gång önskar jag att jag hade kunnat stänga av hjärnan och bara använda precis det som behövs för att kunna köra varvet. Men det går inte och istället måste jag störas av saker som att jag inte vet vilken fot jag ska springa över tröskeln med och att det blir fel hur jag än gör, att jag tänker på att jag ska spänna benen i stämmet och då blir det istället handvolt kullerbytta, med mera med mera med mera. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat tänka rätt och kunnat göra det annorlunda, för jag älskar gymnastik, det gör jag, men när det sätter sig sånna spärrar nästan varje träning blir det bara jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Vendela

You can do it!

2010-08-28 @ 01:09:47
URL: http://vendelahugosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0